ερώτηση.gr
     
 
 
Ρούχα για την γυναίκα τον άνδρα και το παιδί, ένδυση.gr

Διάλεξε κατηγορία
 
Τα σημαντικά θέματα
Συμβουλές για να μην ξαναπάρετε τα κιλά που χάσατε
Μας απαντά η κα. Κρήνη Κωνσταντίνου, Κλινικός –Διαιτολόγος –Διατροφολογος.
περισσότερα


Αστεία και περίεργα!!! www.superwow.gr

Προσφορές grabit.gr

Διατροφή & Άσκηση » Είμαστε ότι τρώμε


 

Σημαντικές συμβουλές για αδυνάτισμα, υγεία και ευεξία
27/02/2019

Σημαντικές συμβουλές για αδυνάτισμα, υγεία και ευεξία


Από την Κρήνη Κωνσταντίνου

Οι συμβουλές αυτές είναι για εσάς που ενδιαφέρεστε να χάσετε βάρος χωρίς παράλληλα να πεινάσετε αλλά και εσάς που απλά επιθυμείτε να ισορροπήσετε τη διατροφή σας. Εύχομαι να συμβάλλουν  στην αλλαγή των διατροφικών σας συνηθειών και να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής σας.

1.   Όταν τρως μόνη/μόνος, πάρε την ποσότητα που σχεδιάζεις να καταναλώσεις και βάλε την στο πιάτο σου, έπειτα απομάκρυνε την κατσαρόλα ή το ταψί από τα οποία πήρες το φαγητό σου (διαφορετικά μπορεί να μπεις στον πειρασμό θα βάλεις και άλλη ποσότητα φαγητού).

2.  Μην παραλείπεις τα ενδιάμεσα γεύματα σου.  Για να μην τα ξεχνάς τοποθέτησέ τά σε σημεία όπου δεν πρόκειται να τα ξεχάσεις.

3.  Απέφυγε τα μεγάλα γεύματα. Στα εστιατόρια επέλεξε μικρές μερίδες ή ακόμη παρήγγειλε μικρές μερίδες.

4.  Φάε αργά και μάσα καλά την τροφή σου (έτσι διευκολύνεις την λειτουργία της πέψης και αποφεύγεις την λήψης μεγάλων ποσοτήτων φαγητού).  Τα παχύσαρκα άτομα συνήθως τρώνε γρήγορα.

5.   Φρόντισε το επόμενο γεύμα σου να το καταναλώσεις λίγο πριν νιώσεις έντονα το αίσθημα τις πείνας (έτσι αποφεύγεις τα λαίμαργα γεύματα)

6.   Πριν πάς για ύπνο φροντίστε να φας ελαφρά και άφησε να περάσουν 2 ½ – 3 ώρες.

7.   Φρόντισε να τελειώσεις το κυρίως γεύμα σου πριν νιώσεις το αίσθημα της υπερπλήρωσης του στομάχου (σε περίπτωση που το έχεις νιώσει, τότε σίγουρα έχεις ξεφύγει)

8. Κατανάλωσε μικρά γεύματα μεταξύ των κυρίων γευμάτων σου, έτσι αποφεύγεις το τσιμπολόγημα.  Επιπλέον έχοντας καταναλώσει τα ενδιάμεσα γεύματα σου θα νιώσεις ότι δεν χρειάζεσαι να φορτώσεις τα κυρίως γεύματα σου προκειμένου να χορτάσεις.

9. ‘Έλεγξε τις μερίδες των ενδιάμεσων γευμάτων σου.  Εάν χρειαστεί μπορείς να μετρήσεις από πριν τις ποσότητες και να τοποθετήσεις την μερίδα του γεύματος σου μια σακουλίτσα ή ταπεράκι.

10.  Φάε μικρότερες ποσότητες από ότι συνηθίζεις να τρως κανονικά

 Επικοινωνία:
Διαιτολογικό Κέντρο – Κρήνης Κωνσταντίνου
Βασιλέους Παύλου 10, Βούλα, Τ.Κ. 16673
Τηλ : 210 89.95.614
 www.balancediet.gr

 

 

 
         
 

 

Δοκιμάσαμε και σας Προτείνουμε

Camelot, στην υπηρεσία μας για το φιλτράρισμα νερού & αέρα
Προϊόντα υγείας από τον πλέον αξιόπιστο οργανισμό Υγείας...
περισσότερα

Κατάλληλη επιλογή διαιτολόγου
Πολλοί αναγνώστες μας, ρωτάνε «πώς θα πετύχουν σίγουρη και διαρκή απώλεια βάρους»
περισσότερα

Lipogen, για Βαθύ Καθαρισμό & λαμπερό δέρμα
Αν θέλετε να έχετε δέρμα υγιές και φρέσκο είναι απαραίτητος
περισσότερα

Κέντρο Υγείας και Εναρμόνισης, Ευζήν εναλλακτικά
Ένα πλήρες διαγνωστικό και θεραπευτικό κέντρο, το Κέντρο Υγείας και Εναρμόνισης
περισσότερα

 
Προσφορές και Διαφημίσεις
 

Πρόσφατα Θέματα

Σημαντικές συμβουλές για αδυνάτισμα, υγεία και ευεξία
Οι συμβουλές αυτές είναι για εσάς που ενδιαφέρεστε να χάσετε βάρος χωρίς
περισσότερα

Συμβουλές για όσους προτιμούν τα βιολογικά προϊόντα
Επειδή κανένα τρόφιμο δεν είναι ελεύθερο λιπασμάτων θα πρέπει όλα
περισσότερα

Η θεραπευτική μέθοδος που ακολουθεί η Ομοιοπαθητική
Το θεραπευτικό σχήμα της Ομοιοπαθητικής
περισσότερα

 

Αστεία και περίεργα!!! www.superwow.gr

Newsletter

 




 


Στοίχημα.gr

Χρήμα.gr

Διαφήμιση.gr

Ζώα.gr

Ρούχα.gr

Παπούτσια.gr

 

 

 

 

WebCore IT & Web Developments