ερώτηση.gr
     
 
 
Ρούχα για την γυναίκα τον άνδρα και το παιδί, ένδυση.gr

Διάλεξε κατηγορία
 
Τα σημαντικά θέματα
Συμβουλές για να μην ξαναπάρετε τα κιλά που χάσατε
Μας απαντά η κα. Κρήνη Κωνσταντίνου, Κλινικός –Διαιτολόγος –Διατροφολογος.
περισσότερα


Αστεία και περίεργα!!! www.superwow.gr

Προσφορές grabit.gr

Διατροφή & Άσκηση » Είμαστε ότι τρώμε


 

Πότε πρέπει να τρώμε και πόσο
17/07/2019

Πότε πρέπει να τρώμε και πόσο


Οι άνθρωποι με πολυάσχολη ζωή, είναι σχεδόν αδύνατο να ακολουθήσουν ένα καλό πρόγραμμα διατροφής τις σωστές ώρες. Το σώμα μας όμως χρειάζεται καλή διατροφή και είναι ευθύνη μας να βεβαιωθούμε ότι θα του την παρέχουμε.

Σε γενικές γραμμές είναι σημαντικό να τρώμε διαρκώς από λίγο ολόκληρη την ημέρα (μικρά γεύματα των 400-600 θερμίδων τη φορά), για να μη μας πιάσει λιγούρα ούτε να αισθανόμαστε πεινασμένοι το βράδυ κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε υπερφαγία και αύξηση του σωματικού βάρους.


Παρακάτω αναφέρουμε μερικές ιδιαίτερα υποβοηθητικές συμβουλές:


1. Τρώμε κάθε 3-4 ώρες. Αυτό θα βοηθήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα να κρατηθούν σταθερά. Το σταθερό σάκχαρο στο αίμα βοηθά στην πιο αποτελεσματική καύση θερμίδων. Προσπαθήστε η διαφορά μεταξύ των γευμάτων να μην υπερβαίνει τις 4 ώρες.


2. Για τα κυρίως γεύματα καταναλώνουμε πρωτεΐνες, σύνθετους υδατάνθρακες και λίπη φιλικά προς την καρδιά (ψάρι με ωμέγα-3 λιπαρά) ώστε ο οργανισμός μας να αποκτήσει την ισορροπία που χρειάζεται.


3. Επειδή το σώμα μας μπορεί να χωνέψει μόνο 500-600 κατ 'ανώτατο όριο, κάθε γεύμα σας πρέπει να περιέχει 400-600 θερμίδες. Όταν υπερβάλουμε στην κατανάλωση τροφής, παίρνουμε υπερβολικές θερμίδες που αποθηκεύονται ως λίπος (ακόμα κι αν είναι καλές επιλογές).


Αν ακολουθήσετε αυτές τις απλές συμβουλές, δεν θα έχει σημασία η ώρα που θα φάτε αρκεί αν είναι να φάτε πριν πέσετε για ύπνο, να φάτε κάτι ελαφρύ (πχ κρέας χωρίς λίπος και πολλά λαχανικά). Το σώμα μας χρειάζεται τροφή και δεν έχει τόση σημασία ποια ώρα της ημέρας είναι.  Σε γενικές γραμμές, είμαστε λιγότερο δραστήριοι τη νύχτα και, συνεπώς, θα κάψουμε λιγότερες θερμίδες. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να τρώμε το βράδυ. Σημαίνει όμως πως πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη τι τρώμε.

 

 

 
         
 

 

Δοκιμάσαμε και σας Προτείνουμε

Camelot, στην υπηρεσία μας για το φιλτράρισμα νερού & αέρα
Προϊόντα υγείας από τον πλέον αξιόπιστο οργανισμό Υγείας...
περισσότερα

Κατάλληλη επιλογή διαιτολόγου
Πολλοί αναγνώστες μας, ρωτάνε «πώς θα πετύχουν σίγουρη και διαρκή απώλεια βάρους»
περισσότερα

Lipogen, για Βαθύ Καθαρισμό & λαμπερό δέρμα
Αν θέλετε να έχετε δέρμα υγιές και φρέσκο είναι απαραίτητος
περισσότερα

Κέντρο Υγείας και Εναρμόνισης, Ευζήν εναλλακτικά
Ένα πλήρες διαγνωστικό και θεραπευτικό κέντρο, το Κέντρο Υγείας και Εναρμόνισης
περισσότερα

 
Προσφορές και Διαφημίσεις
 

Πρόσφατα Θέματα

Πότε πρέπει να τρώμε και πόσο
Οι άνθρωποι με πολυάσχολη ζωή
περισσότερα

Η υψηλότερη πηγή χλωροφύλλης στον κόσμο είναι η Chlorella!
Η χλωροφύλλη είναι στην κυριολεξία το "αίμα"
περισσότερα

Τι είναι τα ινομυώματα της μήτρας
Τα ινομυώματα είναι καλοήθεις όγκοι της μήτρας
περισσότερα

 

Αστεία και περίεργα!!! www.superwow.gr

Newsletter

 




 


Στοίχημα.gr

Χρήμα.gr

Διαφήμιση.gr

Ζώα.gr

Ρούχα.gr

Παπούτσια.gr

 

 

 

 

WebCore IT & Web Developments